توافق هسته‌ای با ایران منافع همه کشورها را درپی دارد

توافق هسته‌ای با ایران منافع همه کشورها را درپی دارد
نماینده پارلمان آلمان در جمع خبرنگاران:

نماینده پارلمان آلمان در جمع خبرنگاران گفت:اعتقاد داریم که توافق هسته‌ای با ایران امر مهمی است و منافع همه کشورها را درپی دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، «نیلز آنن» نماینده پارلمان آلمان در حاشیه دیدار با «علی اکبر ولایتی» رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران امر مهمی است اظهار داشت: اعتقاد داریم که توافق هسته‌ای با ایران منافع همه کشورها را درپی دارد؛ داشتن منطقه با ثبات و آرام برای هردو طرف مهم است و در این زمینه با ایران منافع مشترکی داریم.  
 
سخنگوی حزب سوسیال دموکرات آلمان در ادامه تأکید کرد: با توافق هسته‌ای می‌توانیم به گسترش همکاری‌ها اقدام کنیم؛ کشور آلمان دارای رابطه دیرینه‌ای با ایران است. 
 
نماینده پارلمان آلمان با اشاره به این نکته که تا ابد نمی‌شود مذاکرات هسته‌ای را ادامه داد تصریح کرد: مذاکرات هسته‌ای باید در جایی به اتمام برسد؛ در سال آینده کنفرانس بررسی NPT  را داریم و همچنین در حال حاضر یکسری تغییرات در کنگره آمریکا ایجاد شده است که امیدواریم با گرفتن برخی تصمیمات مثبت بتوانیم به توافقات هسته‌ای دست پیدا کنیم.  



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: