موشک‌های ایرانی حزب‌الله سودای گازی اسرائیل را در دریا دفن می‌کنند+عکس

موشک‌های ایرانی حزب‌الله سودای گازی اسرائیل را در دریا دفن می‌کنند+عکس
حفظ امنیت میادین گاز آنقدر برای صهیونیستها مهم است که وزارت جنگ این رژیم، برای مقابله با تهدیدات، سالانه بودجه‌ 620 میلیون دلاری را در جهت استقرار سامانه‌های دفاعی در اطراف سکوهای گازی اختصاص داده است.
به گزارش مشرق، 23 تیر 1385؛ «جنگ»، سومین روز خود را پشت سر می‌گذاشت. شناورهای دشمن از عمق دریا، منازل، زیرساختها و اماکن عمومی شهرها را زیر آتش داشتند و کشتار مردم بی‌دفاع، عواطف عمومی را به شدت جریحه‌دار کرده بود.

«فرمانده» روی خط برنامه زنده تلویزیونی آمده و وعده انتقام می‌دهد؛ انتقامی که تنها چند دقیقه بعد جامعه عمل پوشید.

سید حسن نصرالله در گفتگو با تلویزیون «المنار»، خطاب به صهیونیست‌ها می‌گوید که به زودی می‌فهمند چه احمق‌هایی بر آنها حکومت می‌کنند.

او در آخر مصاحبه، برای اینکه نشان دهد این گفتگو «مستقیم» است و از قبل ضبط نشده، سخنان خود را اینگونه به پایان می‌برد: «اتفاقات غیر منتظره‌ای که قولش را داده بودم از الان آغاز می‌شود. همین حالا یک ناوچه اسراییلی که در آب های مقابل بندر صور مستقر شده بود و اماکن و ابنیه و زیرساخت‌های حیاتی لبنان را هدف قرار می‌داد، توسط مجاهدان حزب‌الله هدف قرار گرفته و با سرنشینان خود در حال سوختن است و این تازه اول کار است و اتفاقات غیر منتظره بعدی در راه است.»

همزمان با ادای این جملات، شبکه «المنار» تصاویر مربوط به سوختن ناوچه اسراییلی را به طور زنده پخش کرد و تقریبا همه تلویزیون‌های شناخته شده دنیا که در حال پخش زنده صحبت‌های نصرالله بودند، این تصاویر را به سراسر دنیا مخابره کردند.

چند دقیقه بعد، تلویزیون دولتی اسراییل به نقل از ستاد ارتش این رژیم، خبر اصابت ناوچه نیروی دریایی را تایید کرد؛ حادثه‌ای که از سال 1967 میلادی (1347شمسی) بی سابقه بود.موشک‌های ایرانی حزب‌الله سودای گازی اسرائیل را در دریا دفن می‌کنند+عکس


ادامه مطلب



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: